Tuesday, April 22, 2008

Visit logbook...

Stage 1..."Radio nights"

Radio Gaga, freddie boy...
στην νύχτα με τα ακρωτηριασμένα όνειρα γνωριστήκαμε...
μα από ένα έρεβος αρωματισμένο κομμάτι
δεν είσαι πλέον...
Rapid eye movement girl...και χάνεσαι...
Λυπάμαι...

Stage 2..."Face a la mer"

Μια εβδομάδα σε fast forward...
έμεινα να αντιπαραβάλλω
την ζωή μου με των άλλων...
αγαπημένη μου, ένα όραμα είναι το σχήμα των ματιών σου σήμερα.
Ευτυχώς...

Stage 3..."Cellphone magic"

"Έχετε νέο μήνυμα"
Μα γίνεται με πεθαμένες λέξεις νέο μήνυμα...?
Με νοήματα αφημένα για χρόνια
να ντύνουν τα ύφαλα πλοίων...?
Ανόργανα πλέον...
Ακίνδυνα...

Stage 4..."A train ride that would have been..."

Διαπερνώντας τον κόσμο σου,
απ' το πέτο μου κρεμόταν,
μια κάρτα...ενδεικτικό στοιχείο εισόδου...
Δεν το είχα καν αντιληφθεί...
"Επισκέπτης"...
Στην έξοδο την κράτησα...
Ίσως χρειαστεί.

4 comments:

maya said...

κρίμα που μπίνοντας στα σχόλια
στματάει η μουσική...
αυτό το τραγούδι
έχει κάτι μαγικό.
όσες αναρτήσεις σου διάβασα
ακούγωντας το
ταξίδευα γλυκόπικρα.

έχει μια θλίψη το τεφτέρι που κοιτάς...

καλή μας νύχτα
θα ξανάρθω να σεργιανίσω
:)))

Roadartist said...

Να αφησω τις ευχες μου για καλη Ανασταση.. Ευχες ολοθερμες, να περασεις καλα! :)

genna said...

Kαλή Ανάσταση Nav

να περάσεις όμορφα!

5 pink flowers said...

ερχομαι τωρα μετα την Ανασταση..Εγινε ?? για καποιους ναι,για καποιους όχι...πιανεις εναν ιδιορυθμο σφυγμο καπετανιε..δικο σου δικο μας,τον πιανεις όμως..εγω τουλαχιστον βρηκα τον κηπο ανθισμενο οταν γυρισα κατι ηταν κι αυτο αναστηθηκε το χωμα και ανθισε τριανατφυλλα και γιασεμια