Tuesday, February 26, 2008

Ζωή σαν κολάζ...


20080102-img263, originally uploaded by ο πλοηγός....

Ένα καλοκαίρι χρόνια πριν στην Ναύπακτο...

Με μια άλλη γυναίκα...

Με μια άλλη αγκαλιά κι άλλες σκέψεις...

Νομίζω πως δεν είμαι ο κοινός παρονομαστής...

Είμαι ο ελάχιστος κοινός διαιρέτης όσων ζω...

Όλες οι σκέψεις μου...

Οι άνθρωποι που περνάν από πάνω μου...

Άλλοτε σαν αέρας κι άλλοτε σαν ρούχα...

Καλοκαιρινά κι ανάλαφρα ή χειμωνιάτικα και ζεστά...

Μπαίνουν σε άπειρους συνδυασμούς.

Μια φωτογραφία από την Ναύπακτο λοιπόν...

Μια άλλη από την Ανάφη..ή από το Λονδίνο...

Και μαζί τους η Μ. ,η Σ. ,η Β. ....

Να φτιάχνουν αθροίσματα που διαιρούνται από εμένα...

Και το αποτέλεσμα ακέραιο...

Ή μήπως όχι...;

7 comments:

Angel Vs Life said...

mono esy xereis (kai an...) :o)

MenieK said...

Ναύπακτος... εκεί που φτιάχνονται τα καράβια (των ονειροταξιδιών μας...)

Bonnie said...

εκνευριστικά ακέραιο

Dawkinson said...

ακέραιο και παντός και καιρού...

Alexis B said...

Ως συνήθως, καταπληκτικό.
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα.

zero said...

Που εχεις χαθει εσυ βρε?

astrion said...

...το αποτέλεσμα? γεμάτες ντουλάπες μα άδεια ψυχή...?