Monday, November 19, 2007

Midnight in a perfect world...ξενύχτι μετά μουσικής...



Εκ των υστέρων ποίηση...
έφυγες και το δωμάτιο μύριζε νότες...
μια μοναχική "μι" έμεινε ανάγλυφη στα πρόσωπο σου...

Χτες το βράδυ χιόνισε φύλλα γύρω απ'τα κίτρινα φώτα...
έπεφταν απαλά πάνω στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα...
ζωές σε στάθμευση...

Η Κηφισίας φωτισμένη...

Πλήρης η δέηση
στον διάττοντα πρωταγωνιστή
ενός εξομολογούμενου πάθους...

Όπως ίσως τώρα...
όπως μάλλον ποτέ....

Όπως μόνος...
εκτός κι αν μαζί...

Σε αυτή την δέσμη δέσμιος...

Μεταμόρφωση.

21 comments:

ολα θα πανε καλα... said...

Μιλώντας για μεταμόρφωση...
Το άλλο όνομα της Μεταμόρφωσης,έμαθα πως είναι Κουκουβάουνες.Άσχημο όνομα για όμορφο ουσιαστικό.
Σου εύχομαι τύχη και να πραγματοποιηθούν τα όνειρά σου,τα κρυφά και τα φανερά.
Μου άρεσε πολύ η εικόνα με τα πεσμένα φύλλα.Είσαι φωτογράφος και ποιητής.

genna said...

Mια χρυσοπράσινη απόχρωση φυλάξε μου για να διαρκεί το «MAZI»...

paperflowers said...

Η κηφισίας τη νύχτα, είναι ο αγαπημένος μου δρόμος!

Πραγματικό χιόνι απο φύλλα δεν έχω δει στην Ελλάδα αλλά κάπου που ζούσα κάποτε, τα μαζεύαμε, σχηματίζαμε φυλλανθρώπους και μετά καθόμαστε σ'ένα παγκάκι παρακολουθώντας τους να διαλύονται με τον αέρα.

genna said...

σας το οφείλω KYPIE και σας επιτρέπω να με χορέψετε...

http://www.youtube.com/watch?v=7WwJclybPhM&feature=related
Yves Montand - Les feuilles mortes (partial)

Roadartist said...

"ζωές σε στάθμευση"
Ίσως να είναι κ έτσι όντως...

the navigator said...

@όλα θα πάνε καλά

you are too kind my friend...

@genna

θα σου φυλάξω...αλλά μάλλον θα φέρνει προς το πορτοκαλο-μπρούντζινο...

@paperflowers

ωραίο passtime είχατε !

@genna

μετά χαράς...

αλλά φοβάμαι ότι θα είμαι πιο αποτελεσμάτικος στο να σας το "εκτελέσω" στο πιάνο παρά στον χορό...για το δε τραγούδι άσε...stick with Yves...

@roadartist

τι να σου πω...κι εγώ σκέφτομαι δυνατά...

----------------------------------

αγαπητοί μου, αν παρατηρήσετε σήμερα και αύριο μια καθυστέρηση πλέον του συνηθισμένου στις αποκρίσεις μου μην ανησυχήσετε...απλώς μετακομίζω στο νέο μου MacBook και ξεπακετάρω...

prasino liker said...

Oμορφες εικονες που αγγιζουν την ψυχη.Τρυφερα λογια γραμμενα με μελανι οχι στην ασφαλτο αλλα βαθια μεσα στην καρδια μας.

Dawkinson said...

'δέσμιος αυτή τής δέσμης'... like a moth to the flame, in spirals we surrender.

Μαρινα ..... said...

" οπως ισως μονος"...

ταξιδευτη μου...

τα μοναχικα ταξιδια ευμορφα μου φανταζουν...
ισως γιατι...
παντα καποιον μαζι στο " εντος" μας θαρρω εχουμε

καλη σου νυχτα ταξιδευτη...

Rynoventoux said...

H ατμοσφαιρική downtempo μουσική που επέλεξες νομίζω ταιριάζει γάντι με τα λεγόμενά σου. Πολύ καλή επιλογή! Μου θύμισε κάτι Paris Lounge και Berlin Lounge συλλογές..
Η φωτισμένη Κηφισίας στέλνει τη σκέψη μου στις μικρές ώρες, όπου μπορείς να πορευτείς στο δρόμο ανενόχλητος, με τα φώτα να περνάνε αστραπιαία αφήνοντας την αντανάκλασή τους στο παρμπρίζ..Ένα μοναχικό on the road ίσως

Angel Vs Life said...

oi notes myrizoun yperoxa pantos...

adaeus said...

Mακάρι τα πρόσωπα να έχουν νότες "μι" ζωγραφισμένες πάνω του, παρά να έχουν "μη"

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Το μινόρε του λυκόφωτος...

Anonymous said...

Κι εσείς αγαπητέ μου γράφετε υπέροχα. Ειδικά το μελάνι σας που ποτίζει βαθιά την άσφαλτο της Κηφισίας.

piece de resistance said...

esy nav kati xereis apo skies kai isos kati katalaveis apo tis perierges eikones pou dimiourgithikan apo ena asteio kai meta..για ευνοητους λογους συμβολικός τιτλος ombra-tu-piu-non-sei-io-non-son-ombra http://doresist.blogspot.com/2007/11/ombra-tu-piu-non-sei-io-non-son-ombra.html..kali metakomisi..MacBook e?

the navigator said...

@prasino liker

Σ' ευχαριστώ...αφού μάλιστα μιλάς για εικόνες είμαι πολύ πολύ χαρούμενος !

@dawki

you' ve got it...like a moth to the flame indeed...sometimes I can't tell the difference bwtween a candle and the moon...

@μαρίνα

έτσι είναι...ποτέ δεν είμαστε εντελώς μόνοι...

καλό ξημέρωμα...

@νμ

χαίρομαι που άρεσε ο dj shadow...μπορείς να ακούσεις δικές του μουσικές και στους unkle...ένα μοναχικό on the road όντως...

@angel vs life

α ναι...και έχουν και υπέροχη γεύση...

@adaeus

!!! πολύ καλό !!! και φυσικά συμφωνώ...

@synas

:)) και της νύχτας...

@doratsirka

σ' ευχαριστώ...

έτσι θα ήθελα να το φαντάζομαι...λίγο σαν αίμα...λίγο σαν βροχή...

με την μυρωδιά της μελάνης όμως...

@piece de resistance

χμμμμ...πρέπει να κάνω αυτοψία...

όσο για το MacBook...δεν το αλλάζω με τίποτα...

3 parties a day said...

Στην μεταμόρφωση υπάρχει μια υπόνοια αθανασίας...

Alexis B said...

Καλημέρα, μιά μελανχολική(?) εικόνα όπως αρμόζει σε φθηνόπωρο.
Απλά υπέροχη, χωρίς άλλο σχόλιο.

MenieK said...

πάλι μου έφερες στο μυαλό τον Celan:
...Τραγουδούσες ένα τραγούδι κι εμείς πλέκαμε κιγκλίδες στην ομίχλη...

asxeto said...

i think you will liek that water water metamorphosi chinese philospophy,,to be something is to be nothing.....the chinese may say http://irrelevantly.blogspot.com/2007/11/to-be-something-is-to-be-nothing.html

the navigator said...

@3pad

μια φυσική εξέλιξη ίσως...

@alexis b

thanks ! όσο για το μελαγχολική όπως νιώθεις...για μένα δεν ήταν τόσο...

@meniek

ταιριάζει παντού !

@asxeto

will check it out...